Hos grannen

Det är när man sitter ensam med datorn i ett mörkt hus som inte är ens eget som man inser hur ensam man är och hur mörkret hotar innifrån :o
Som vanligt skrämmer jag ju upp mig i onödan! Alla dessa skräckfilmer jag kollar på.
Gillar ni skräckfilm? I så fall finns det någon ni gillar? :)
Själv kan jag aldrig se en skräckfilm mer än en gång, det är inte kul.
Men de jag tyckte var bra när jag såg dem var Nightmares On Elm Street, Jennifers Body ( ingen direkt skräck film men... ;) ) One Missed Call ( kan bara ses en gång men är för jävla epic! ) The Grudge 2 den japanska versionen är helt jävla skum! Japanska skräckfilmer ska ju vara de läskigaste och det är ju sant, men den filmen är sjuk! xD Jag satt och garvade!

Kommentarer
Postat av: Maliin

Hej, jag undrar när jag får min scene diamond? :)

Jag har fortfarande inte fått den :(

Har väntat jättelänge nu, och skulle gärna vilja ha den så fort som möjligt :)

Kram <3

2011-05-06 @ 14:28:41
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0