Linnea här!

Ojsan ojsan, jag har helt gömt bort att blogge, hehe.
Hursomhelst anyway :)
Jag och karoline ska klippa oss snart och jag tror att jag ska ha samma frisyr och hår som när jag var 12! ( Jag hade bra smak när jag var 12 öhö! :D )
Jag ska ha mitt korta hår, för jag pallar inte med långt hår på sommaren det är fööör varmt! Så jag ska färga mitt underhår ......... läser ni?! LILA! :D Dels för att jag redan haft rosa, och jag har inte lust att ha blå för att det skulle inte vara så fint.
Eller så färgar jag hela mitt hår blått!!!! :O Hm. SO MANY WAYS! SO MANY COLOURS!
Det här är vad ni har missat i hårväg från min del :)
I had PINK HAIR! :D
Först rosa, blondt och svart :)
rosa o svart :)
Rosa :)
Såhär har jag nu :)
Och snart kommer jag att se ut så här! :)
Fast mkt snyggare! :) Tror jag iaf :D
Typ sån färg i hela mitt korta hår :P Blir no snyggt!

Kommentarer
Postat av: novell blogg

vad sött med blått hår :)

2011-07-25 @ 11:32:08
URL: http://hutcherson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0